1393-10-09 18:58
1331
0
8072
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان:

رهاورد حماسه 9 دی "ولایت مداری و بصیرت" است / تحریم و پروژه ایران هراسی نتیجه عملکرد سران فتنه است

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان گفت: ولایت مداری، بصیرت، حضور هوشمندانه حماسه آفرینی در مکتب عاشورا عامل ماندگاری حماسه 9 دی می باشد.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل یازرلو مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان در حاشیه برگزاری تجمع 9 دی در گفتگو با گل رامیان در خصوص نقش بسیج دانش آموزی در کنترل فتنه 88 اظهار کرد: از آنجاییکه وظیفه ذاتی بسیج حراست از انقلاب و حفاظت از دستاوردها می باشد، بسیج دانش آموزی هم در زمان فتنه با صدور بیانیه های مختلف و برگزاری محافل روشنگری و بصیرت افزایی دانش آموزان را از فتنه های شوم دشمنان داخلی و خارجی آگاه کرد.

وی همچنین آشکار کردن ابعاد فتنه و گوش به فرمان و تبعیت از ولی فقیه را نقش دیگر بسیج دانش آموزی دانست و بیان کرد: دانش آموزان با حضور حداکثری خود در کنار دیگر اقشار جامعه حماسه 9 دی 88 را رقم زدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در دل این کشور پهناور ثبت و ضبط است، افزود: از زمان پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی و دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان و مردم ولایی دشمن زبون را به خاک سیاه نشاندند و این هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است.

فتنه 88 با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شد

یازرلو گفت: در فتنه 88 همواره دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی در تلاش بودند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شدند و حرکت مردم اتمام حجت برای همه بود و به گفته رهبر معظم انقلاب «حماسه 9 دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است».

وی معتقد است: ولایت مداری، بصیرت، حضور هوشمندانه حماسه آفرینی در مکتب عاشورا عامل ماندگاری حماسه 9 دی می باشد.

سران فتنه باید عذرخواهی علنی از مردم و رهبر معظم انقلاب را انجام دهند

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه اگر شما قاضی بودید چه حکمی برای فتنه گران صادر می کردید؟ گفت:البته تا کنون نحوه برخورد قوه قضائیه طوری بوده که توانسته آرامش را به جامعه برگرداند .

وی افزود: خود را هیچوقت در مقام قضاوت نمی دانم و قضاوت اهل خودش را دارد ولی سران فتنه باید توبه و همچنین عذرخواهی علنی از مردم و رهبر معظم انقلاب را انجام دهند.

یازرلو در خصوص عملکرد سران فتنه بیان کرد: سران فتنه در سال 88 به هیچ عنوان حاضر نشدند به قانون تمکین کنند و این یک مشکل برای نظام بود و دشمنان خارجی از این موضوع استفاده و قضیه را بحرانی کردند که با تدبیر رهبری و مردم همیشه در صحنه نقشه آنها را برآب و خنثی کرد.

این مسئول عنوان کرد: هدایت این فتنه توسط دشمنان قسم خورده ایران بود و افرادی آگاهانه وناآگاهانه تحت تاثیر دشمن قرار گرفتند و به آن دامن زدند و روز عاشورا را به حسینیه ها و تکایا حمله ور شدند که این عمل حکایت از وجود عناصر ملحد و بی دین بود.

وی گفت: سخنرانی 29 خرداد مقام معظم رهبری باعث بازگشت بسیاری از افراد شد اما متاسفانه سران فتنه حاضر به اظهار ندامت نکردند چرا که اگر این کار را می کردند کشور را به مدت 7 ماه به چالش نمی کشیدند که رهبر انقلاب فرمودند که اگر این سست عنصرها نبودند یشرفت ها خیلی بیشتر بود و امروز وضع کشور در زمینه های مادی و معنوی خیلی بهتر بود.

تحریم و پروژه ایران هراسی نتیجه عملکرد سران فتنه است

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان تصریح کرد: با عملکرد سران فتنه دشمن دندان طمع خود را بیشتر فشرد و ابتدا تحریم ها را تشدید کرد و بعد سناریو سازی های فراوانی در خصوص موضوعات هسته ای بوجود آورد و پروژه ایران هراسی را کلید زد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.